Τρίτη, 24 Μαΐου 2016

Δυσκοιλιότητα: Tροφές, βότανα και tips για να την αντιμετωπίσεις Συμβουλές για να νιώσεις καλύτερα

Δυσκοιλιότητα. Ναι, αυτό το άβολο θέμα θα πρέπει να αναλυθεί. Κάθε πρόβλημα έχει και λύση, για αυτόν ακριβώς το λόγο βγάλτε μολύβι και χαρτί και σημειώστε τα 6 tips που θα σας σώσουν!
  
1. Αυξήστε την πρόσληψη φυτικών ινών. Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην ευκολότερη αφόδευση, μιας και αυξάνουν τον όγκο των κοπράνων. Εντάξτε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο τις ακόλουθες τροφές: Ψωμί ολικής άλεσης, βρώμη, φρούτα, ξηρά φασόλια, μούσλι, λαχανικά και αποξηραμένα δαμάσκηνα.

2. Νερό το μαγικό: Πρόσφατες μελέτες απέδειξαν πως η μειωμένη πρόσληψη υγρών
συσχετίζεται με αυξημένη εμφάνιση δυσκοιλιότητας. Για αυτόν ακριβώς το λόγο φροντίστε να πίνετε άφθονη ποσότητα νερού, πράσινου τσαγιού και φυσικών χυμών.

3. Γυμναστική: Αν θέλετε να δείτε γρήγορα αποτελέσματα θα πρέπει να βάλετε την άσκηση στη ζωή σας. Η καθημερινή γυμναστική βοηθά στην ενεργοποίηση και καλή κινητικότητα του εντέρου.

4. Ναι στα προβιοτικά: Αυξήστε την κατανάλωσή τους, καθώς βοηθούν στη διατήρηση της εντερικής χλωρίδας. Γιαούρτι, γάλα, τυρί και ξινόγαλο θα πρέπει να καταναλώνονται επί καθημερινής βάσεως.

5. Στην... υγειά σας: Πιείτε καφέ. Κι όμως, η αγαπημένη σας συνήθεια μπορεί να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε το πρόβλημά σας, μιας και ο καφές διευκολύνει την κίνηση των μυών του παχέος εντέρου. Προσοχή: Μην τον υπερκαταναλώνετε.

6. Θαυματουργά βότανα: Γλυκόριζα, λιναρόσπορος, χαμομήλι, βαλεριάνα κάνουν θαύματα. Φτιάξτε αφέψημα με ένα από τα προαναφερθέντα ή μασήστε ένα στικ γλυκόριζας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου