Τρίτη, 24 Μαΐου 2016

Έρευνα τριών πανεπιστημίων στο Nutrition Today: Προσθέστε μπαχαρικά και βότανα στο φαγητό για καλύτερη υγεία

Νέα έρευνα ανακάλυψε ότι τα μπαχαρικά και τα βότανα στο φαγητό μπορούν να βελτιώσουν την υγεία συμβάλλοντας στη μείωση της πρόσληψης νατρίου, θερμίδων και λιπαρών.


Τα μπαχαρικά και τα βότανα δεν προσφέρουν μόνο νόστιμη γεύση στο φαγητό σας αλλά μπορούν και να βελτιώσουν την υγεία σας συμβάλλοντας στη μείωση της πρόσληψης νατρίου θερμίδων και λιπαρών, ανακάλυψε νέα έρευνα.
Ενώ η πάπρικα μπορεί ενδεχομένως να βοηθήσει ανθρώπους που προσπαθούν να ελέγξουν το σωματικό τους βάρος, η κανέλα μπορεί ενδεχομένως να μειώσει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και την ευαισθησία στην ινσουλίνη, έδειξαν ευρήματα ερευνών.

Η Johanna Dwyer, από το Tufts University School of Medicine της Βοστόνης, δήλωσε ότι κατανοούμε τώρα πως τα μπαχαρικά και τα βότανα έχουν σημαντικό ρόλο στο να φέρουν τη γεύση στην πρώτη γραμμή στις συζητήσεις για την υγεία και την ευεξία.
H Dwyer σημείωσε ότι χρειάζεται η συνεργασία όλων- από τους επιστήμονες, τους σεφ και όσους αναπτύσσουν προϊόντα μέχρι όσους λαμβάνουν αποφάσεις- πριν αρχίσει να βελτιώνεται η δημόσια υγεία μέσω της εύγεστης διατροφής.
Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι τα μπαχαρικά καθιστούν τις υγιεινές τροφές πιο αποδεκτές.
Τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν από τον James Hill, του University of Colorado, έδειξαν ότι η πρόσθεση μπαχαρικών και βοτάνων σε γεύματα μειωμένων λιπαρών τα βοήθησε να γίνουν πιο ελκυστικά.
Η Sheila West, του Pennsylvania State University, δήλωσε ότι μείγμα μπαχαρικών που προστίθεται σε γεύμα υψηλών λιπαρών μειώνει τα μεταγευματικά επίπεδα ινσουλίνης και τριγλυκεριδίων σε σύγκριση με το ίδιο γεύμα χωρίς την προσθήκη μπαχαρικών.
Τα ευρήματα δημοσιεύονται στο περιοδικό ‘’Nutrition Today.’’

Πηγές: ‘’Nutrition Today.’’

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου